PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy › Re: pracownicy
    From: "Nixe" <n...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy
    Date: Sun, 22 Oct 2006 11:19:24 +0200

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:e07df$453a976d$540a49d2$23645@news.chello.pl>
    jacek01g <j...@i...pl> pisze:

    > Od tego żeby jego praca przynosiła efekty są kierownicy
    > przedsiębiorstwa i prezesi. Można być świetnym pracownikiem ale jego
    > praca przez nieudolność zarządu może być marnowana.

    Zgadza się, ale ja mówiłam o innej sytuacji.
    Gdy organizacja przedsiębiorstwa działa poprawnie, ale pracownicy
    nieefektywnie wykonują swoje obowiązki (a owa nieefektywność przejawia się
    na różne sposoby).

    > Oczywiście zależy czy stanowisko jest samodzielne czy nie. Ale na ogół
    > stanowiska podstawowe nie sa samodzielne.

    A co to ma do rzeczy? Tu też można pracować nieefektywnie.

    > Księgowa i sekretarka nie generują zysków.

    Ale mogą przynosić starty.

    > Określ co to za stanowisko pracy które rokuje lub nie rokuje nadziei.

    Każde. Na każdym robi się coś, co można albo robić bardzo dobrze albo
    totalnie spieprzyć.

    > Określ dokładnie co to za firma o której mówisz wtedy pogadamy.

    Projektowanie. Produkcja. Handel. Serwis. Usługi branżowe.

    > I wtedy dowiem się co znaczy że "pracownik jest nierentowny".

    Każdy taki, który nie zarabia na firmę. Albo taki, który przynosi straty.
    Niezależnie od stanowiska.
    Przecież to logiczne.
    Naprawdę sądzisz, że niektórzy pracownicy są jedynie ku ozdobie budynku, w
    którym pracują?

    --
    Nixe