PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicyRe: pracownicy
  • Data: 2006-10-22 11:18:36
    Temat: Re: pracownicy
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Any User [Sun, 22 Oct 2006 11:57:03 +0200]:

    > To zależy od strategii firmy, a konkretniej od strategii zarządu firmy
    > (zakładając oczywiście, że zarząd jest _tylko_ zarządem, a nie również
    > kompletem współwłaścicieli).

    Podejrzewam, że jeśli zarząd powołany przez właścicieli stosowałby
    na własną rękę taką strategię, to - o ile właściciele to nie banda
    idiotów - skończyłoby się procesem o działanie na szkodę spółki.

    > Słyszałaś o czterech technikach sprzedaży? A konkretnie
    > "uderz i znikaj" ?

    Słyszeć słyszałam, ale takie zboczenie mam - wolę jak moja firma
    działa parę lat a nie parę miesięcy. No i po sądach się szlajać
    nie lubię za bardzo...

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.kameleon.net.pl :: http://cyber-girl.net
    \o)/ :: GG 1565217 :: I am what I am, I do what I want ::