PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicyRe: pracownicy
  • Data: 2006-10-21 20:24:22
    Temat: Re: pracownicy
    Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:ehduie$9j7$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Jeśli to robi, a pracodawca mówi "rozstajemy się, bo nie spełnia pan
    > oczekiwań" to się go pozywa do sądu pracy.

    Wybacz, ale bzdurzysz okrutnie.
    Hint - okres próbny, umowa na czas określony.
    Mam nadzieję, że z wyciąganiem wniosków poradzisz sobie już sam.

    BTW - umowę na czas nieokreślony też zresztą da się bez żadnych problemów
    rozwiązać posługując się powyższym argumentem. Wybacz, ale żadna ustawa, KP
    i sądy nie zagwarantują pracownikowi, który przynosi firmie ewidentne straty
    bądź nie przynosi żadnych wymiernych efektów, dożywotniego zachowania
    stałości stosunku pracy. Żaden przedsiębiorca nie ma obowiązku trzymania u
    siebie niereformowalnego lenia, niewyuczalnego półgłówka czy
    cwaniaczkowatego pozoranta.

    > Organizacja pracy i polityka zatrudnienia to sprawa pracodawcy, a czy
    > używa do tego szklanej kuli, fusów czy zdechłego kota to pracownika
    > guzik obchodzi.

    Dlatego Ci tłumaczę - organizacja pracy i polityka zatrudnienia uwzględnia
    także zwolnienia pracowników, którzy są nierentowni i/lub przynoszą firmie
    straty.

    > Nie ma przymusu bycia pracodawcą.

    Tak samo, jak nie ma też przymusu pracy.
    Ja z kolei oczekiwałabym niepisania głupot przez osobę, która pracodawcą nie
    jest i nigdy nie była.
    Zwłaszcza, gdy osoba taka uważa, że istnieje tylko jeden punkt widzenia, a
    reszta się nie liczy.

    --
    Nixe