PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicyRe: pracownicy
  • Data: 2006-10-21 20:45:49
    Temat: Re: pracownicy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ehdvlo$1e3r$1@news.mm.pl Nixe <n...@f...pl> pisze:

    > Wybacz, ale bzdurzysz okrutnie.
    > Hint - okres próbny, umowa na czas określony.
    > Mam nadzieję, że z wyciąganiem wniosków poradzisz sobie już sam.
    > BTW - umowę na czas nieokreślony też zresztą da się bez żadnych problemów
    > rozwiązać posługując się powyższym argumentem.
    >Wybacz, ale żadna ustawa,
    > KP i sądy nie zagwarantują pracownikowi, który przynosi firmie
    > ewidentne straty bądź nie przynosi żadnych wymiernych efektów,
    > dożywotniego zachowania stałości stosunku pracy.
    Nie rozumiesz ani tego co czytasz, ani nawet tego, co sama piszesz.
    Poświęcę się i powtórzę po raz trzeci, choć sam fakt, że muszę to robić
    powinien Ci dać solidnie do myślenia.
    Nie mówimy o pracowniku, który nie wykonuje swoich obowiązków (prześledź
    wątek, jak trzeba to powoli i kilka razy).
    Mówimy o pracowniku, który wypełnia swe pracownicze powinności, zaś
    przyczyną braku efektywności czy nawet strat jest zła organizacja pracy
    i/lub błędy w polityce zatrudnieniowej pracodawcy. A to pracownika po prostu
    nie obchodzi.
    A w razie zwolnienia sprawę zawsze można powierzyć ocenie sądu.
    Pozostałych bzdetów nie chce mi się komentować.
    Czytaj uważnie, ze zrrozumieniem - nie wychodzi - to jeszcze raz, dalej nie
    wychodzi - poproś kogoś o pomoc.
    Mnie się już nie chce o tym "dyskutować".

    Jotte