PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca dzwoni podczas urlopuRe: pracodawca dzwoni podczas urlopu
  • Data: 2007-03-15 20:33:50
    Temat: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:etc9rs$mf5$1@news.onet.pl Kroket
    <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl> pisze:

    > Widzisz, mnie do lez bawia osoby, ktore kozakuja za plecami pracodawcy.
    > Ot, takie popisy przed kolegami. Nie stac ich na rzeczowa dyskusje z
    > pracodawca bo wiedza, ze do ich pracy mozna miec zastrzezenia.
    Możesz sie spłakać niczym bóbr, ale widzisz, uważam, ż w tej konkretnej
    sytuacji z pewnością nie masz racji. Pracodawca ma bowiem zagwarantowane
    kodeksem pracy prawo do przerwania w przypadkach szczególnej potrzeby urlopu
    pracownika i wezwania go do powrotu. Jeśli pracownik takiego polecenia nie
    wykona, to dopuszcza się ciężkiego naruszenia obowiązków pracowniczych, a to
    już pachnie dyscyplinarką. Nie ma tu zatem miejsca na dyskusje, dywagacje i
    tym podobne pierdoły. Jedyną pewną i skuteczną metodą jest uniemożliwienie
    mu kontaktu w czasie urlopu i tym samym zablokowanie ew. próby jego
    przerwania.

    --
    Jotte