PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca dzwoni podczas urlopu › Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
  • Data: 2007-03-15 21:41:21
    Temat: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Od: "Kroket" <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:etcaj5$8uq$1@news.dialog.net.pl...

    > Możesz sie spłakać niczym bóbr, ale widzisz, uważam, ż w tej konkretnej
    > sytuacji z pewnością nie masz racji. Pracodawca ma bowiem zagwarantowane
    > kodeksem pracy prawo do przerwania w przypadkach szczególnej potrzeby
    > urlopu pracownika i wezwania go do powrotu.

    Moja wypowiedz nie odwoluje sie do praw pracodawcy / pracownika (zaznaczylem
    na samym poczatku). Dotyczy natomiast zdrowego rozsadku w kontaktach
    pracodawca - pracownik. A dokladniej tego, ze niektorzy pracownicy za
    wszelka cene i wbrew swoim interesom pielegnuja wlasne zludzenie wielkosci.

    Pozdr. F.