PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w KFCRe: praca w KFC
    From: "termIT" <m...@t...it>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w KFC
    Date: Wed, 4 Jan 2006 13:18:09 +0100

    Użytkownik "Pietrek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dpgdjf$lo6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > To może inaczej. Jaka kwota Cię satysfakcjonuje, gdybyś miał sprzątać
    > kible
    > i oblatywać podłogi w kuchni i na sali? Do tego nie potrzeba ani
    > szkoły ani
    > rozumu a wprowadzenie do obowiązków to max 5 min.
    > Pytam, bo na początek raczej jako "świeży" (nie używam nigdy
    > stwierdzenia
    > "młody") raczej masz duże szanse aby załapać się na takie właśnie
    > zajęcia.
    > Pamiętaj, że żadna praca nie hańbi a jeśli nie chcesz pracować tu to
    > zawsze
> [...]

    Nikt nie rozumie prostego tekstu napisanego językiem polskim?
    Do cholery przecież jest napisane pracownik kuchni i obsługa kasy, a nie
    pracownik porządkowy i klozetowy, więc o co chodzi?! ja próbuje się
    upewnić czy nie jest tak jak w McDonaldzie gdzie szczebel "kariery"
    właśnie tak wygląda, że zaczyna się ze szczotką klozetową w ręce i do
    takiej pracy nie pójdę, bo już wolę być bezrobotnym niż dawać się
    poniżać za groszowe stawki. Pracowałem już w sklepie komputerowym i
    kładłem kable sieciowe w firmach, nie kończyłem zawodówki, więc kariera
    pomywacza muszli sedesowych mnie nie interesuje, zrozumiałeś wreszcie?
    Pytam jakie są zarobki w KFC, czy warto sobie parę groszy zarobić przed
    wyjazdem do Anglii gdzie z kolei nie spodziewam się rewelacji, ponieważ
    tam będę obcy i to nie mój kraj, ale w tym wątku jest o KFC w Polsce,
    zrozumiano? Nie ma podanego telefonu do tego KFC, a nie chcę mi się tam
    łazić nadaremno, od takich rzeczy jest internet by szulać informacji.