PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w KFCRe: praca w KFC
  • Data: 2006-01-04 14:46:32
    Temat: Re: praca w KFC
    Od: "max-graf" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "termIT" <m...@t...it> napisał w wiadomości
    news:dpgjme$g3f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "max-graf" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mało mnie obchodzą wasze mądre wywody, zadałem proste pytanie i liczę na
    > odpowiedź jakiegoś byłego/obecnego pracownika KFC, a Ty i Pietrek
    > bujajcie się. Nawiasem co robicie tutaj w godzinach pracy? wasze zajęcie
    > polega na pisaniu na grupy??

    Tak nawiasem madralski, mam wlasna firme i powiem Ci szczerze, ze gdybys
    przyszedl do mnie za chlebem z takim podejsciem jak tu to wywalil bym Cie na
    zbity pysk za takie Twoje madrosci zyciowe....ale to jest moje zdanie i
    mozesz sie z nim nie zgodzic......poza tym "nie chce mi sie z Toba gadac"
    ciao