PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie w wyborze drogi zyciowej...:) › Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
  • Data: 2005-05-08 08:11:46
    Temat: Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo ładnie z twoje strony. Naprawdę twoje poczynania robią wraźenie,
    > ale coś podpowiada mi w środku, że kolego masz KOLOSALNE ZNAJOMOŚCI. Ja
    > też poróbowałem się załapać jako działacz młodzieżowy do różnych
    > instytucji - tutaj trzeba być dzieckiem barona znanej partii, aby ktoś
    > chciał z tobą rozmawiać i wprowadzić Ciebie na tzw. "salony"; próbowałem
    > zakładać własną firmę - tutaj wykończyli mnie urzędnicy na szczęście w
    > samą porę się opamientałem i nie straciłem rodzinnej kasy.
    >
    > Moja rada jest taka. Nie ważne jakie studia skończysz; później i tak
> [...]

    Owszem, mam kolosalne znajomosci - 275 tel w komórce, 290 na GG. Wiekszosc z
    tego coprawda to Szczecin, ale ja chce sie stad wyrwac...W Warszawie juz nie
    jest tak wesolo, chociaz nie jade nie znajac tam nikogo- ale nie chce tutaj
    przechwalac sie. Nie trzeba byc wcale dzieckiem barona znanej partii. To, ze
    ktos musi wprowadzic to sie zgodze, dlatego trzeba robic wszystko aby
    pokazac sie z jak najlepszej strony. Wszyscy mowia, ze nie da sie nic zrobic
    bez ukladow i znajomosci. A kto komu broni obracac sie wsrod ludzi i
    wyrabiac sobie kontakty? Ja tak wlasnie robie caly czas...obracam sie w
    roznych srodowiskach ludzi, bo cenie sobie znajomosc z kazdym czlowiekiem i
    tym z nizin spolecznych i tym z wyzyn. Studia mimo wszystko sa
    wazne...dlatego waham sie;)