PracaGrupypl.praca.dyskusjepodsumowanie poszukiwan › Re: podsumowanie poszukiwan
  • Data: 2005-02-19 17:25:22
    Temat: Re: podsumowanie poszukiwan
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:cv7r9m$5aq$2@inews.gazeta.pl...

    > W zasadzie nie chodzi tutaj o chwalenie się. Liczba wysłanych CV z reguły
    > nie przekłada się nijak na ilość odpowiedzi i ofert pracy.
    > Chodziło mi jedynie o uzmysłowienie, że jeśli ktoś szuka pracy, to
    > wysłanie
    > 20 CV w ciągu powiedzmy miesiąca, nie jest jakąś dużą ilością.

    Z punktu widzenia samych czynnosci typu szukanie ofert, research, pisanie i
    wysylanie aplikacji, mozna oczywiscie osiagnac znacznie wieksza wydajnosc.
    Waskim gardlem jest ilosc ofert. Ja mam paskudny obyczaj zastanawiania sie:
    czy jestem idealnym pracownikiem na to stanowisko, jaki rodzaj ludzi napisze
    odpowiedzi na to ogloszenie (biorac pod uwage miejsce zamieszczenia,
    wymagania, sposob sformulowania), czy bede wsrod nich wyrozniac sie na tyle
    osiagnieciami lub idealnym dopasowaniem, ze mam realne szanse, czy firma
    jest porzadna, co o niej w sieci mowia inni, czy mi sie bedzie chcialo
    dojezdzac tam, gdzie sie ona znajduje itd. Owszem, w okresie postudyjnego
    szukania weszlam raz w panike wysylania gdziekolwiek, gdzie choc troche
    pasuje i wskutek tego fatalnie wyladowalam - po tej nauczce dzialam teraz
    tylko w wyzej opisanym trybie, gdy patrze, czy mnie by cos nie skusilo. Raz
    na 2-3 miesiace widuje cos, co przechodzi selekcje :) /ograniczajac sie do
    Wroclawia/

    I.