PracaGrupypl.praca.dyskusjepodatki dla pracownikaRe: podatki dla pracownika
  • Data: 2009-06-12 10:47:19
    Temat: Re: podatki dla pracownika
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał

    > A w którym miejscu napisałem, że są to pieniądze pracodawcy? To nie są
    > pieniądze pracownika.

    W takim razie czyje wg Ciebie są?

    > A jeżeli chodzi o ścisłość, to pracodawca ma wybór: może je zapłacić do
    > urzędu albo np. uciec z nimi do lasu. I w tym sensie są to pieniądze
    > pracodawcy.

    Chyba w tym bezsensie ;-)
    I co z tego, że ucieknie z nimi do lasu?
    Ty też możesz napaść na staruszkę, zabrać jej kartę i uciec.
    Czy brak możliwości podjęcia przez nią kasy z bankomatu automatycznie
    sprawia, że pieniądze na jej koncie przestają być jej własnością?

    > Co nie zmienia faktu, że "pan Zdzisio" nigdy tych pieniędzy na oczy nie
    > widział.

    Ale to nijak nie znaczy, że nie są jego.