PracaGrupypl.praca.dyskusjepodatki dla pracownikaRe: podatki dla pracownika
  • Data: 2009-06-12 11:45:37
    Temat: Re: podatki dla pracownika
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0tei3$dgl$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To po co dalej wklejasz te wyjaśnienia, z których wynika,
    > że rozumiesz, ale nie umiesz wytłumaczyć :-) ?

    A jakoś tak z rozpędu ;-)

    > No właśnie dlatego jest jazgot wtedy, kiedy nie możesz VAT odliczyć,
    > i stajesz się konsumentem końcowym i płacisz ten podatek.
    > Wpływa to w jakiś sposób na Twoje rozliczenie VAT, ale nie zmienia
    > charakteru podatku.

    Ale ja właśnie o te rozliczenia miałem na myśli.

    > Czytając Twoje posty widzę, że prowadzisz jakąś tam firmę
    > i brak znajomości tych podstaw trochę mnie dziwi, ale z drugiej strony
    > pewnie masz księgowych od tego

    Mam, choć sam też próbuję wgryźć się w te zagadnienia z większym lub
    mniejszym powodzeniem ;-)
    Tu właściwie nie chodzi o brak znajomości podstaw. Przypuszczalnie każdy z
    nas mówi o innym aspekcie VAT'u i stąd te nieporozumienia.