PracaGrupypl.praca.dyskusjepodatki dla pracownikaRe: podatki dla pracownika
  • Data: 2009-06-12 12:08:56
    Temat: Re: podatki dla pracownika
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

    > To, że mu prądu nie odetną gdy wcześniej zapłaci rachunek za prąd.

    No świetnie. I co dalej? Bo jakby to była jego własność, to nikt by mu
    nawet złego słowa nie powiedział.
    A chyba powie i na słowach się nie skończy ;-)

    > Napisz jeszcze jak to będzie po chińsku. Argument nabierze większej mocy.

    No niestety chińskiego nie znam, ale ponieważ w trakcie dyskusji miałem
    spore obawy, że nie odróżniasz znaczenia niektórych słów w języku polskim
    (płatnik-podatnik, własność-posiadanie, może-wolno), to dla pewności
    dodałem w języku angielskim ;-)