PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Date: Wed, 27 Aug 2003 10:06:27 +0200

    Użytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości > >
    > ty chyba naprawde nie widzisz problemu i nie do konca rozumiesz o czym
    > jest dyskusja.

    Oczywiscie ze nie widze problemu. Jest dla mnie nieistotny lub co najmniej
    sztucznie rozdmuchany.
    Widze
    1. Brak kultury atakujacych, ktorzy zamiast od poczatku wyjasnic sprawe poza
    publicznym forum naglasniaja ja, zmuszajac moderatora do zajecia sztywnej
    linii obrony.
    2. Widze wywieranie nacisku wylacznie na moderatora, poniewaz atakujacy sa
    zbyt ciency by wyegzekwowac od wlasciciela serwera stosowanie sie do ich
    zasad i ida po najlatwiejszej dla nich linii oporu.
    3.Widze chamstwo adminow, poniewaz bez konca imputuja mi i innym
    niezrozumienie problemu, poniewaz uwazamy go za nieistotny i mamy odmienny
    poglad. Zrozumienie nie oznacza bezkrytycznej akceptacji.
    4.Smieszy mnie "urzednicze" i ambicjonalne podejscie "wladcow
    usenetu".Kolejny raz widze jak osoby, ktore w zalozeniu mialy sluzyc ogolowi
    i mu pomagac, zaczynaja ignorowac jego zdanie skupiajac sie wylacznie na
    swoich pryncypiach, posowajac do granic absurdu swoje udowadnianie jedynej
    slusznej racji.

    Zycze milego dnia.

    --
    Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##