PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 11:17:10
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal) szukaj wiadomości tego autora

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ja nie dyskutuję o tym, czy moderator rozpoczął poszukiwanie rozwiązania
    > problemu. Jeśli nie, to źle, jeśli tak to dobrze. Dyskutowaliśmy o tym, kto
    > jest winny zaistniałej sytuacji. (Przypominam: doklejaniu do wiadomości
    > reklam).

    Powtórzę: winien jest moderator. Pierwsza doklejona przez serwer
    reklama powinna była być ostatnią. Co więcej, moderator powinien był
    skasować artykuł z doklejoną reklamą i zastąpić go poprawną wersją.

    > Retoryka. Przyczyny nie likwiduje (reklamy nadal mogą być doklejane).

    Nie widzę niczego _bardzo nagannego_ w fakcie, że jakiś serwer dokleja
    reklamy do artykułów wysyłanych przez jego użytkowników. To oni decydują,
    czy chcą z takiego serwera korzystać. Mówię 'bardzo nagannego', bo w
    moim własnym odczuciu jest to nadużycie i ja na przykład nie zestawiłbym
    feedu z takim serwerem.

    Jest natomiast absolutnie niedopuszczalne, żeby jakis serwer doklejał
    reklamy do artykułów wysyłanych przez (czy - jak tutaj - w imieniu)
    osób z niego nie korzystających. Skoro to robi, należy podjąć wszelkie
    możliwe kroki, żeby artykuły użytkowników innych serwerów były 'czyste'.

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    (for PGP key visit:)