PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 11:51:26
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:
    > to zasady sa dla ludzi i po to, zeby IM zycie ulatwic, a nie dokladnie
    > na odwrot: ludzie maja sie stosowac do zasad, bo te sa swiete, a jak
    > ktos je naruszy badz zmieni to skopa go.
    > bo na swietosc sie rzuca.

    Zacznijmy od tego, że nie czytasz uważnie dyskusji. Ja np. nigdzie
    nie sugerowałem zmiany moderatora. To on swoim zachowaniem i ignorancją
    problemu sprowokował Przemka i Łukasza.

    > moim zdaniem LEPIEJ kiedy grupe moderuje ktos, kto robi to w miare
    > regularnie i do jego pracy - ze strony UZYTKOWNIKOW grupy raczej nie
    > ma zastrzezen - niz zeby nie moderowal nikt - ale zostaly ZASADY
    > utrzymane.

    Jak to nie ma zastrzeżeń skoro sam produkował tutaj żale wymieniając
    ile to skarg dostaje na swoją pracę? Raczej nie ma zastrzeżeń? Są,
    durne oczywiście, ale są i stosując Twoje próby powoływania się
    na nieistniejąca większość polecam wziąć to pod uwagę, bo
    mogłoby się okazać, że tych zastrzeżeń wysyła więcej osób
    niż ci, którzy Romka chwalą. I co wtedy? Zaczniesz twierdzić,
    że mniejszość w której jesteś jest mądrzejsza i lepiej
    zna Usenet?

    > W tym wypadku moderator NIE ingeruje w taka tresc, sa po prostu
    > doklejane reklamy przez strone trzecia - admina serwera.

    Moderator może zmienić serwer. Twierdzi, że ma dostęp jedynie
    do Atcomu a choćby Przemek zaproponował, że udostępni
    news.gazeta.pl. Moderator nie chce skorzystać z propozycji.
    Można by zacząć się zastanawiać czy moderator to aby z tymi
    reklamami Atcomu to nie ma coś wspólnego. Czy nie można?

    > WY jednak sie upieracie, ze on INGERUJE i juz leca kalumnie na jego
    > glowe. Wywalic moderatora - BO SPRZECIWIL SIE ZASADZIE.

    Teraz dokładnie tak uważam. Moderator nie jest od tego, żeby
    kwestionować zasady, które ustalają właściciele hierarchii
    czy serwerów.

    > Szkoda, ze nikogo z was, drodzy obroncy zasad usenetu juz nie za
    > bardzo obchodzi cala sprawa, co z niej wyniknie i wlasciwie po co te
    > zasady zostaly ustalone.

    Szkoda, że imputujesz mi/nam bzdury.

    > Zaczeliscie wyznawac te zasady i bic im poklony jak jakiemus bozkowi
    > niemalze.

    Chcesz cukierka?

    > W sumie to zalosne, ale dosc typowe w rzeczywistosci polskiej.
    > usenet jak widac wyjatkiem nie jest.

    Dość typowe w polskiej rzeczywistości jest łamanie prawa, kombinowanie,
    korupcja i ogólna degrengolada, którą Ty takimi postami próbujesz
    przenieść jeszcze na Usenet.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10403 dzień życia, sprawność