PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-25 20:34:14
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal) szukaj wiadomości tego autora

    r...@r...pl writes:

    > Kim jest Ł.Grochala (nie znam, moze powinienem?)?

    Mógłbyś. Mógłbyś zacząć od nie przekręcania mojego nazwiska.

    > pare osob stwierdzilo (takze tu na grupie), ze reklama niczego nie
    > lamie.

    Łamie zasady nieingerowania moderatora w treść moderowanego
    artykułu. Kropka.

    > pare osob miesiecznie pisze do mnie, ze moderowanie newsow jest
    > nielegalne i godzi w ich wolnosci obywatleskie.

    Kłamią. Nie rozumieją, czym jest usenet i co to są grupy moderowane.

    > inni pisza, ze w sytuacji 20% bezrobocia odrzucanie oferty, bo nie ma
    > czegostam w tytule jest niemoralne.

    Czepiają się. Nie rozumieją, czym jest usenet i co to są grupy
    moderowane.

    > Jeszcze inni, ze zamieszczanie coponiektorych ofert jest sprzeczne
    > z prawem, moralnoscia i dobrym smakiem.

    Są głupi. W dodatku nie rozumieją, czym jest usenet i co to są grupy
    moderowane.

    > chodzi dokladnie o to, co sie komu podoba.

    Mylisz się. Albo kłamiesz. Być może czepiasz się. Cokolwiek
    z powyższych jest prawdą, to zachowanie (takie czy inne) czytających
    ma się nijak do zgodności z zasadami zachowania czy - jeśli owych
    zasad nie rozumiesz - - dobrym wychowaniem moderatora. Ingerowanie
    w treść artykułów innych jest sprzeczne z dobrym wychowaniem. Kropka.

    > Jesli reklama lamie jakies prawa, zasady - to jakie? gdzie ogloszone?

    Powinny być Ci jako moderatorowi znane. Nie wiem, jak to się stało,
    że nie zostałeś z nimi zapoznany/nie zapoznałeś się z nimi.

    > na www.usenet.pl nie znalazlem (ale i nie szukalem zbyt dlugo)

    Może powinieneś nadrobić.

    > Bardzo watpie, bo wiem, kto administruje atcomem :>

    MY też wiemy. I go nie lubimy. Atcomu.

    > - aczkolwiek, poniewaz to raczej znajomy TS, to pewnie _jesli_ TS
    > sie uprze, to atcom przestanie doklejac. im dluzej o tym mysle, tym
    > bardziej watpie.

    Myślę, że powinieneś jeszcze raz przemyśleć swoje stanowisko. Myślę,
    że powinieneś uzgodnić z administratorem serwera news Atcomu, by ten
    zaniechał doklejania reklam do postów wysyłanych na pl.praca.oferowana.
    Myślę że powinieneś zrobić to do popołudnia w środę, 27 sierpnia.

    Pozdrawiam,

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    _____________________ (PGP key / SSL cert itp.)