PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 00:01:02
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Łukasz Grochal" <l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org>
    napisał w wiadomości news:873cfptlb0.fsf@larch.priv.rotfl.eu.org...

    > Dobrze. Postaram się prościej i bardziej formalnie. Fakt doklejania
    > stoi w sprzeczności z zasadami. Zasady są łamane na skutek doklejania.

    To wiem. Zasady znam.

    > Tak.

    I o to chodzi. Zarzuty wobec moderatora są niesłuszne. Winny jest Atcom, a
    dokładniej osoba, która zadecydowała, że do wszystkich wiadomości wysyłanych
    przez ich serwer będą dołączane reklamy. Być może decydentem był admin
    Atcomu być może nie. Nie wiem.

    > Moderator zezwala na tę ingerencję. To wystarcza.

    A jakie środki nacisku ma moderator na administratora serwera? Z tego co
    wiem to żadne. Może co najwyżej wysłać list, podobnie jak każdy inny
    użytkownik, wskazujący na łamanie zasad.

    > Moderator ma obowiązek zadbać, żeby efekt jego pracy był OK. W tym
    > przypadku tak nie jest.

    Patrz wyżej. W jaki sposób?Jakie moderator ma możliwości techniczne aby na
    administratorze serwera wymóc odpowiednie zachowanie? Może jedynie zmienić
    serwer. Z jego wypowiedzi wynikało, że tylko atcom świadczył usługę na
    sensownym poziomie, dlatego został wybrany. I do ostatnich dni usługa była
    dobrze wykonywana.

    [...]
    > Nie. Należy do Tomka Surmacza i Michała Jankowskiego.

    Wiem. Temat wałkowany co jakiś czas. Ponieważ oni są właścicielami pl.*,
    dysponują autorytetem i możliwościami technicznymi aby zdyscyplinować
    administratora serwera, to oni powinni się tym zająć. W końcu atcom narusza
    na _ich_terenie_reguły_przez_nich_ ustalone.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki