PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 02:54:01
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Łukasz Grochal" <l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org>
    napisał w wiadomości news:87isolb70l.fsf@larch.priv.rotfl.eu.org...

    > Nie pozyskuję człowieka, nie mam też zamiaru przekonywać go do
    > czegokolwiek. Informuję, że popełnia błąd i informuję o konse-
    [...]

    Szanowny Panie,
    z przykrością informuję, że doklejki są stosowane również na moderowanej
    grupie pl.comp.tlumaczenia. Jak ustaliliśmy, wszelkie doklejki są niezgodne
    z zasadami. Do wczoraj, do godziny 13:30, w doklejce znajdował się link do
    strony: http://www.systransoft.com/ (komercyjnej). Po tej godzinie zniknął.
    Obecnie do wiadomości doklejana jest informacja o moderatorach oraz link do
    strony z tłumaczeniami (nie komercyjnej).Gogle informuje, że link
    http://www.systransoft.com pojawił się w 1870 postach, na przestrzeni kilku
    lat. Doklejki znajdujące się w postach wysłanych na pl.comp.tlumaczenia są
    prawdopodobnie dodawane przez moderatorów, nie przez serwer (zresztą nie
    jest to ważne. W myśl Pańskiej argumentacji, odpowiadają za nie moderatorzy
    pl.comp.tlumaczenia). Czy może Pan wyjaśnić, dlaczego osobom odpowiedzialnym
    za moderowanie pl.comp.tlumaczenia pozwolono na reklamowanie przez okres
    kilku lat instytucji komercyjnej? Czy w hierarchii pl.* moderatorzy dzielą
    się na równych (tych, których można zgnoić za cudze błedy) i równiejszych
    (czyli tych, których błedy się toleruje)?Mam nadzieję, że jako człowiek z
    zasadami, darzony sympatią i autorytetem przez osoby związane z hierarchią
    pl.* wyjaśni Pan tą sprawę i podejmie odpowiednie kroki w celu
    wyegzekwowania zasad uznawanych w hierarchii w polskim Usenecie. Mam
    nadzieję, że problem ten zostanie rozwiązany do 29 sierpnia 2003r, do
    godziny 17:00.
    Sądzę, że Romanowi Kubikowi, moderatorowi pl.praca.oferowana należą się
    przeprosiny od Pana.R.Kubikowi zarzucił Pan ingerencję w wiadomości wysyłane
    na grupę p.p.o choć było to co najwyżej zignorowanie problemu. Być może
    postąpił tak pod wpływem praktyk z p.c.t i uznał je za normalne.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki