PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 02:25:27
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Łukasz Grochal" <l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org>
    napisał w wiadomości news:87n0dxbaaj.fsf@larch.priv.rotfl.eu.org...

    > Winien jest moderator, który znając problem nie podjął żadnych kroków
    > zaradczych.

    Co najwyżej można zarzucić jemu zignorowanie problemu. Winien jest atcom,
    który stosuje doklejki.Moderator nie ma na to wpływu.

    > 1) Dyskusja i próba przekonania - nie pozbawiona szans sukcesu.

    Dyskusja nie jest środkiem nacisku. Jest próbą uzyskania rozwiązania.
    Niekoniecznie zakończoną powodzeniem. Sukces nie zależy od moderatora lecz
    od administratora serwera.

    > 2) Zmiana serwera, z którego korzysta. Jak już zostało tu podniesione,
    > nie wydaje się, by istniał w *.pl administrator dużego, poważnego
    > serwera, który nie byłby skłonny przygarnąć moderatora, szczególnie
    > gdy ten ostatni znalazł się w tak mało komfortowej sytuacji na skutek
    > działań admina-amatora.

    Nie wiem. Zmiany serwera też nie można nazwać próbą nacisku. Jest to
    przyznanie się do niemożności rozwiązania problemu. Na dodatek wymaga
    współpracy innego administratora. Co też nie jest zagwarantowane.

    > To oczywiście czysta retoryka. Wiem z doświadczenia, że zapewnienie
    > wygodnego miejsca pracy osobie, która z marszu, bez wcześniejszego
    [...]

    Szkolenie jak zwykle jest zawsze pomocne.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki