PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-25 20:00:07
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@r...pl wrote:

    > no i co z tego ze dostalem na priva maila od pana X Y czy Z?

    To, że dobrze by było z niego wyciągnąć wnioski?

    > Kim jest Ł.Grochala (nie znam, moze powinienem?)?

    A znasz Ty w ogóle kogokolwiek w tym Usenecie?

    > pare osob stwierdzilo (takze tu na grupie), ze reklama niczego nie lamie.

    Rozumiem, że zdanie administratorów się też dla Ciebie nie liczy?

    > chodzi dokladnie o to, co sie komu podoba.

    Chodzi dokładnie o to, że jako moderator zmieniasz treść wiadomości.
    Nielegalnie.

    > Jesli reklama lamie jakies prawa, zasady - to jakie? gdzie ogloszone?
    > na www.usenet.pl nie znalazlem (ale i nie szukalem zbyt dlugo)

    j.w.

    > pod warunkiem, ze uzna praktyki atcomu za nielegalne.

    Atcomu? A niech sobie doklejają co chcą. Ale nie do wiadomości innych ludzi,
    przy Twojej pomocy.

    > Bardzo watpie, bo wiem, kto administruje atcomem :> - aczkolwiek,
    > poniewaz to raczej znajomy TS, to pewnie _jesli_ TS sie uprze,
    > to atcom przestanie doklejac.

    Znajomy? Huh.

    > im dluzej o tym mysle, tym bardziej watpie.

    To może przestań myśleć o tym, a zacznij myśleć o zmianie sposobu i serwera?

    --
    Przemysław Maciuszko