PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-25 19:43:30
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież to nie chodzi o to czy się komuś podoba kto wysyła oferty
    > tylko o to, że atcom łamie zasady. Dostałeś prywatnie mail na ten
    > temat od Łukasza Grochala (niepuszczona jeszcze odpowiedź na moje
    > pytanie na pl.news.admin), prawda?
    przeciez o to chodzi co sie komu podoba!
    no i co z tego ze dostalem na priva maila od pana X Y czy Z?
    Kim jest Ł.Grochala (nie znam, moze powinienem?)?
    pare osob stwierdzilo (takze tu na grupie), ze reklama niczego nie lamie.
    pare osob miesiecznie pisze do mnie, ze moderowanie newsow jest nielegalne
    i godzi w ich wolnosci obywatleskie.
    inni pisza, ze w sytuacji 20% bezrobocia odrzucanie oferty, bo nie ma
    czegostam w tytule jest niemoralne.
    Jeszcze inni, ze zamieszczanie coponiektorych ofert jest sprzeczne
    z prawem, moralnoscia i dobrym smakiem.

    chodzi dokladnie o to, co sie komu podoba.

    Jesli reklama lamie jakies prawa, zasady - to jakie? gdzie ogloszone?
    na www.usenet.pl nie znalazlem (ale i nie szukalem zbyt dlugo)

    > Tomek to akurat powinień wpłynąć na administratorów serwera z którego
    > korzystasz, żeby zaprzestali doklejania do postów komercyjnych reklam.

    pod warunkiem, ze uzna praktyki atcomu za nielegalne.
    Bardzo watpie, bo wiem, kto administruje atcomem :> - aczkolwiek,
    poniewaz to raczej znajomy TS, to pewnie _jesli_ TS sie uprze,
    to atcom przestanie doklejac.
    im dluzej o tym mysle, tym bardziej watpie.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!