PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.dyskusje - refleksjeRe: pl.praca.dyskusje - refleksje
    From: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.dyskusje - refleksje
    Date: Fri, 1 Jun 2007 00:05:06 +0200

    > Zatem nie malbys szans: dokladnie tak jak pisalem. Polskie doswiadczenie z
    > zarzadzania w zaden sposob sie nie przeklada na odpowiednie doswiadczenie
    np w
    > UK.
    >
    > A tego ze nie chcesz wyjezdzac ja nie kwestionowalem. To sa osobiste
    wybory.

    Pewnie tak.
    W Polsce mogę równie skutecznie zarządzać produkcją nocników, cukierków,
    traktorów i oprogramowania - w każdej branży po krótkim okresie
    dostosowawczym, bo metody zarządzania są te same, róznią się tylko ich
    aplikacje. (W UK pewnie już nie, bo tam zapewne rózne osoby zarządzają
    produkcją nocników czerwonych i niebieskich - specjalizacja).Każdy kto
    zarządzał i kto się interesuje tą tematyką dobrze o tym wie. Zachód tez o
    tym wie ale widac to dopiero na najwyższych stanowskach zarządczych gdzie
    nagle okazuje się że ludzie są wymienni.
    W elektronice i telekomuniacji też pewnie nie sprawdziłbym się. Zbyt mało
    specjalizowany jestem. Utrzymywałem jednosobowo przez 3 lata 46 central
    cyfrowych w Polsce. Przede mną robił to serwis producenta (AT&T a potem
    Lucent Technologies) pracujący w modelu amerykańskim, czyli jeden znał się
    na płycie procesora, drugi na płycie sygnalizacji, trzeci na zasilaniu i nie
    wmieniali się swą wiedzą. Rozwiązałem uzytkownkom (TPSA) problemy z kltórymi
    poprzedni serwis nie poradził sobie przez np 2 lata, ale to zła metoda aby
    znać się na wszystkim- wiedza nie jest separowana modułowo i pojawia sie
    gość który jest niebezpieczny - wie "wszystko".
    Dla tego nie sprawdziłbym się w pracy na zachodzie. Tam ludzie są
    programowani aby być pracownikami. Wolno awansowac w modelu korporacyjnym
    itp bzdury. A ja to taki swobodny ptak jestem: mam gdzieś specjalizację
    lubię znać się na wszystkim i łamac stereotypy. Lubię działać poza
    schematami i myśleć po swojemu. Nie sprawdziłbym się. Wiem o tym. Praca
    specjalistyczna zabiłaby mnie nudą i monotonią po dwóch dniach. Nie nadaję
    się.
    --
    Jackare