PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.dyskusje - refleksjeRe: pl.praca.dyskusje - refleksje
    From: "Jacek5" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.dyskusje - refleksje
    Date: Thu, 31 May 2007 16:26:06 +0200

    > Nie! Uważam, że jak ktoś pracuje i ma pracę w d... to nie dostanie nigdy
    > więcej niż 1000 i będzie płakał jak to on mało zarabia, no chyba, że jest
    > samoobrony!

    Dlaczego ma się wysilać, skoro widzi kolegów o dłuższym stażu, ciężko
    pracujących, a zarabiających niewiele więcej niż on na podobnym stanowisku?

    Jeszcze gorzej, gdy widzi grupkę tzw. managerów, którzy pracę mają w
    "głębokim poszanowaniu", wykorzystują podwładnych, a sami otrzymują
    wynagrodzenie znacznie wyższe niż wspomniane tutaj 6000zł...(niekoniecznie
    protegowani samoobrony).
    Kiedy należy wykonać zadanie, kiero motywuje podwładnych wspólnym dobrem
    firmy. Manipuluje ludźmi, najczęściej stara się słowami zintegrować ludzi,
    używa określenia "my - zespół, dla dobra zespołu..."
    Kiedy przychodzi czas rozliczeń, podwyżek, spodziewanych
    bonusów....hihi...jak myślisz, kto zbiera profity i jak wygląda podział
    funduszu płac?

    Takie są już moje spostrzeżenia jako pracownika działu IT w firmie
    handlowej, jak również zleceniobiorcy bywającego u swoich klientów.

    Może wyjątkowego pecha miałem...