PracaGrupypl.praca.dyskusjeokres próbny a rodzaj umowy › Re: okres próbny a rodzaj umowy
  • Data: 2008-07-16 17:14:00
    Temat: Re: okres próbny a rodzaj umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:19ar7458l4la0qrehk1kvolgb8sseijost@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > Właśnie - i potem pisza, że pytaniue jest bezsensowne. Bezsensu tego
    > jednak nie są w stanie wykazać.
    Facet, przecież ty nawet nie rozumiesz co ja piszę. Przytaczasz słowa,
    których nie napisałem. To się nie nadaje do dyskusji tylko do leczenia.
    Ostania próba, bo nie chce mi się odgrywać roli terapeuty: przeczytaj jakie
    założenie wydumał Bylejaki i do którego ja sie odniosłem, a potem swój
    wykwit pod moim postem i porównaj.

    --
    Jotte