PracaGrupypl.praca.dyskusjeokres próbny a rodzaj umowyRe: okres próbny a rodzaj umowy
  • Data: 2008-07-17 17:05:08
    Temat: Re: okres próbny a rodzaj umowy
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Błędy które sprawiają, że twoja konkluzja nie ma sensu należą do dwóch
    > kategorii.
    > Pierwsza jest globalna - ograniczasz pojmowanie zjawiska wyłącznie do
    > krótkotrwałego oglądu mikroekonomicznego (raczej:
    > pseudomikroekonomicznego), pomijając całkowicie względy społeczne,
    > makroekonomiczne, pespektywę długofalową.
    > To w zasadzie wystarczająco ją dyskredytuje.
    > Wybacz - ale patrzysz jak koń dorożkarski.

    Ja bardzo chętnie poznam Twój, szerszy punkt widzenia i teorię, co by
    było w dłuższej perspektywie, gdyby znieść płacę minimalną. Poważnie,
    bardzo chętnie poczytam.

    > Druga, którą ci wytknę jest dużo mniej istotna. Cóż to jest bowiem cena
    > rynkowa pracy? To termin, który nic właściwie nie znaczy.
    > Jeśli na daną pracę jest zapotrzebowanie a jednocześnie jest ustanowiona
    > jakaś tam płaca minimalna, to albo się potrzebujący dostosują, albo
    > okaże się, że tej pracy tak naprawdę wcale aż tyle nie potrzeba.

    Czyli wolisz, aby (na krótką metę) jakaś grupa osób w ogóle nie dostała
    pracy, niż aby dostała ją z bardzo niską pensją, tak? Ponownie, bardzo
    mnie ciekawi, jakie masz dla takiego rozwiązania uzasadnienie długofalowe.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com