PracaGrupypl.praca.dyskusjeokres próbny a rodzaj umowy › Re: okres próbny a rodzaj umowy
  • Data: 2008-07-16 17:10:55
    Temat: Re: okres próbny a rodzaj umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3ar7415j36sfcch5jqbe68k84tl13jeht@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > Może jeszcze umrzeć z głodu.
    No dalej, dalej.
    Słuchaj, a może nie usiłuj sam czegoś wymyslić bo ci nie idzie (zresztą
    samemu twórcy pytania też nie).
    Weź po prostu zobacz co z tego typu problemami robi się w innych krajach.

    > Zaś pytanie, które określiłeś jako 'bez
    > sensu' jest po prostu pytaniem, na jakie socjalista ma trudność z
    > odpowiedzią.
    Jezuuu, ten znowu z tym bełkotem o socjalistach...

    > Trudność ta wynika z tego, że dość nieciekawą opcją jest
    > stwierdzenie, że osoba pracująca ma takiego delikwent autrzymywać, bo
    > tak się socjaliście widzi. Socjal;iści tak mają, że mówią dużo o tym,
    > jak to państwo powinnio utrzymywać i dbać, tylko jakoś zawsze pomijają
    > ten fakt, że to nie państwo, a ludzie utrzymują nierobów.
    I tak ma być - zadna trudność stwierdzić oczywistość.
    Zastanów się raczej co z tymi, któzy nie potrafią tego pojąć.

    --
    Jotte