PracaGrupypl.praca.dyskusjeokres próbny a rodzaj umowyRe: okres próbny a rodzaj umowy
  • Data: 2008-07-17 07:48:06
    Temat: Re: okres próbny a rodzaj umowy
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Jul 2008 19:10:55 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >No dalej, dalej.
    >Słuchaj, a może nie usiłuj sam czegoś wymyslić bo ci nie idzie (zresztą
    >samemu twórcy pytania też nie).
    >Weź po prostu zobacz co z tego typu problemami robi się w innych krajach.

    Toz już napisałem - z tego typu problemami w innych krajach robi
    siętyle, że nakazuje się jedyn dopłacać do drugiego. Czyli robi się z
    takiego delikwenta żebraka.

    >Jezuuu, ten znowu z tym bełkotem o socjalistach...

    Nie krępuj się Albercik... Jak nie masz argumentów, to zaczynasz od
    razu deprecjonowanie, tak?

    >I tak ma być - zadna trudność stwierdzić oczywistość.
    >Zastanów się raczej co z tymi, któzy nie potrafią tego pojąć.

    Z tymi, którzy mówią 'ma być' ale nie potrafią pojąć, że to oni, skoro
    tak mówią, powinni za to zapąłcić? Rozstrzelać.
    --
    ___________/ GG: 3524356