eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeobijajacy sie pracownikRe: obijajacy sie pracownik
  • Data: 2002-04-30 12:24:20
    Temat: Re: obijajacy sie pracownik
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl> wrote in message
    news:aalvhi$gnf$13@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Agnieszka" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > news:aal7mj$rbc$1@serwus.bnet.pl...
    >
    > <ciach!>
    > > Czy jest cos co moze ta sytuacje zmienic, skoro prawie wszyscy widza co
    > sie
    > > dzieje??? :(
    >
    > Nieladnie donosic. Nawet anonimowo... Ale kontrola z centrali? Jakies
    > wskazowki co do skontrolowania billingow? Wprowadzenie PIN-kodow dla
    kazdego
    > pracownika na telefony (przed wykreceniem numeru wstukuje sie PIN, i
    rozmowa
    > jest zaliczana na indywidualne konto pracownika)?
    >

    jezeli kazdy posiada na biurku "swoj" telefon, to mozna kontrolowac billingi
    przez zalozenie
    odpowiedniej centralki ;))
    A w tym przypadku donos bylby ciekawym rozwiazanie(chyba musisz jej bardzo
    nie lubic).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1