eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeobijajacy sie pracownikRe: obijajacy sie pracownik
  • Data: 2002-04-30 10:22:18
    Temat: Re: obijajacy sie pracownik
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:aal7mj$rbc$1@serwus.bnet.pl...

    <ciach!>
    > Czy jest cos co moze ta sytuacje zmienic, skoro prawie wszyscy widza co
    sie
    > dzieje??? :(

    Nieladnie donosic. Nawet anonimowo... Ale kontrola z centrali? Jakies
    wskazowki co do skontrolowania billingow? Wprowadzenie PIN-kodow dla kazdego
    pracownika na telefony (przed wykreceniem numeru wstukuje sie PIN, i rozmowa
    jest zaliczana na indywidualne konto pracownika)?

    Pzdr.

    Marcin/.Barman


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1