eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeobijajacy sie pracownikRe: obijajacy sie pracownik
  • Data: 2002-04-30 13:30:48
    Temat: Re: obijajacy sie pracownik
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Efro" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:aam2dr$dl4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > jezeli kazdy posiada na biurku "swoj" telefon, to mozna kontrolowac
    billingi
    > przez zalozenie
    > odpowiedniej centralki ;))

    No, to tansze rozwiazanie. Ma tylko ta wade, ze zawsze mozna podejsc do
    sasiedniego biurka i skorzystac z telefonu sasiada (a jak sasiad ma np.
    urlop, to wiadomo, ze on nie zaplaci, bo go nie ma... ale wszyscy korzystali
    z jego telefonu... i jak to rozliczyc?). We wszystkich firmach medialnych (i
    podejrzewam, ze w innych branzach tez) z ktorymi mialem do czynienia, kazdy
    mial swoj PIN do telefonu. I to naprawde dziala. A podejrzewam, ze taka
    centralka nie jest duzo drozsza od normalnej (zwlaszcza, jezeli jest
    przewidziana dla malego oddzialu, na mala liczbe uzytkownikow).

    > A w tym przypadku donos bylby ciekawym rozwiazanie(chyba musisz jej
    bardzo
    > nie lubic).

    A donos to ja zaproponowalem (nie znalazlem lzejszego slowa niestety, ale
    nazwanie rzeczy po imieniu tez ma plusy)... Bo nie widze raczej innego
    rozwiazania. Uprzejmie donosze, aczkolwiek sie brzydze...
    :o)

    Pzdr.

    Marcin/.Barman


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1