PracaGrupypl.praca.dyskusjenoclegi w firmie › Re: noclegi w firmie
  • Data: 2004-04-15 13:45:11
    Temat: Re: noclegi w firmie
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Polon napisał:

> [...]
    > comiesięcznej wypłacie.
    > - rzecz najciekawsza to taka, że na wyraźne polecenie pracodawcy musiałem
    > zajmować się wypuszczaniem szamba do pobliskiego lasu i strumyczka co
    > właśnie czyniłem późno w nocy dlatego u niego nocowałem.
    > -poza tym w całym okresie zatrudnienia nie nocowałem u niego codziennie
    > przez ostatnie ok. 12 mies. mieszkałem u mojej przeszłej żony.
    >
    > Traktuję tę sprawę jako odwet za żądanie zapłaty zaległego ekwiwalentu
    > urlopowego.
    >
    > Mam trzy podstawowe pytania:
    > 1. Czy ten gość ma jakąś podstawę prawną do roszczenia tego typu?

    Moim zdaniem NIE MA.
    Nie było ani umowy pisemnej, ani ustnej, więc może sobie co najwyżej na
    kant sosny...

    > 2. Co ja mogę wykorzystać na swoją obronę?

    Wszystko to co napisałeś.

    Dodam, że na Twoim miejscu, nie patyczkowałbym się ani trochę, tylko od
    razu wezwał Inspekcję Pracy, pozwał go do sądu i narobił jeszcze mu
    smrodu za zanieczyszczanie lasów w okolicy. (choćby do jakiejś gazety
    wybiórczej...)

    Pozdrawiam i powodzenia w egzekwowaniu
    Rafał