PracaGrupypl.praca.dyskusjenoclegi w firmie › Re: noclegi w firmie
  • Data: 2004-04-16 09:13:33
    Temat: Re: noclegi w firmie
    Od: "Polon" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ]

    > Dowcipny jakiś? :-))
    > Może jeszcze dodatkowa opłata za zużyty papier toaletowany, wydeptany
    > dywan i zużyty prąd elektryczny? Po prostu chce Ciebie postraszyć.
    > Ja bym dla grzeczności wysłał jeszcze jeden list polecony (że jeżeli syt.
    się
    > nie wyjaśni, to w ciągu np. 2 tygodni wysyłasz sprawę do sądu pracy) i
    tyle.

    > --
    > Dominik Siedlak (bachus)
    > bachus(@)irc(.)pl

    Dzięki za rady - mam jeszcze coś:

    kolejny interesujący fakt to taki iż w przysłanym mi wyliczeniu za noclegi w
    2001 roku brakuje dwóch miesięcy mojego zatrudnienia, a ja pracowałem cały
    rok. Dowiadywałem się w ZUS-ie czy mój były pracodawca odprowadzał za mnie w
    tych miesiącach składki - otóż nie! Powiedzieli że byłem wtedy na urlopie
    bezpłatnym !!! Przecież ja na żadnym urlopie nie byłem, nie wypełniałem
    żadnego wniosku urlopowego ani żadnej karty urlopowej - nigdzie nic nie
    podpisywałem!!! To jest karalne!!!(mam na to papier z ZUS-u kod
    świadczenia/przerwy 111)

    p...@i...pl
    p...@o...pl
    p...@b...pl