eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenetykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcąRe: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
  • Data: 2006-07-26 19:49:16
    Temat: Re: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "mirka" napisał w wiadomości news:ea8cem$4ma$1@news.interia.pl...
    > Czy sądzicie, że popełniłam aż tak wielkie faux-pas jak twierdzi pewna
    > asystentka pewnego pana prezesa?

    Popełnić popełniłaś, ale to pani asystentce się słoma z butów wysypała.

    FFU: to że wysyłamy oficjalną korespondencję mailem nie zwalnia nas z
    formalnego języka, jakiego powinniśmy w oficjalnych listach używać. Zatem
    zaczynamy od Szanowny Panie, Szanowna Pani, albo - jeśli nie znamy dokładnie
    adresata - Szanowni Państwo. Kończymy np: z wyrazami szacunku. Ani "witam",
    ani "pozdrawiam" w takim liście nie powinno się pojawić.

    Dalej (może komuś się przyda) - nie spoufalamy się z potencjalnym
    pracodawcą/kontrahentem/klientem, nie używamy emotikonek, piszemy
    gramatycznie, ortograficznie, w paragrafach. Jeżeli wysyłamy CV to piszemy w
    mailu (i tytule) o jaką pracę nam chodzi. Nie dość, że ułatwia to życie
    czytającym, to jeszcze robimy dobre wrażenie. A dobre wrażenie to połowa
    roboty:)

    pzdr,
    Aga



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1