eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenetykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcąRe: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
  • Data: 2006-07-26 21:30:03
    Temat: Re: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    aga.p napisał(a):
    > Zatem
    > zaczynamy od Szanowny Panie, Szanowna Pani, albo - jeśli nie znamy dokładnie
    > adresata - Szanowni Państwo. Kończymy np: z wyrazami szacunku. Ani "witam",
    > ani "pozdrawiam" w takim liście nie powinno się pojawić.
    >
    > Dalej (może komuś się przyda) - nie spoufalamy się z potencjalnym
    > pracodawcą/kontrahentem/klientem, nie używamy emotikonek, piszemy
    > gramatycznie, ortograficznie, w paragrafach. Jeżeli wysyłamy CV to piszemy w
    > mailu (i tytule) o jaką pracę nam chodzi. Nie dość, że ułatwia to życie
    > czytającym, to jeszcze robimy dobre wrażenie. A dobre wrażenie to połowa
    > roboty:)
    Bzdury. Albo inaczej: mało komu znane, nie stosowane, tworzące dystans
    reguły z lamusa.

    Oczywiście, że spoufalamy się z klientem - w granicach wygodnych dla obu
    stron. Sprzyja to budowaniu i utrzymaniu kontaktu.

    Oczywiście, że na pewnym etapie zażylości z osobą po drugiej stronie
    używamy emotów. Ułatwia to rozumienie zawartych w treści emocji.

    Oczywiście, że najpierw jestesmy ludźmi a dopiero potem pracownikami,
    zatem zwracamy się do innych jak do ludzi a nie jak do trybików organizacji.

    Oczywiście, że dobre wrażenie ma znaczenie niebagatelne. Lecz nadmierny
    dystans, tworzony w korespondencji może owe wrażenie uczynić negatywnym.

    pozdr.
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1