eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenetykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcąRe: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
  • Data: 2006-07-26 22:17:09
    Temat: Re: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Hikikomori San" napisał w wiadomości
    news:44C7E481.E4F11D4F@gazeta.pl...
    > aaa to juz zalezy od branzy. Inaczej rozmawiam i ubieram sie gdyide do
    > klienta z Kancelarii Adwokackiej, inaczej gdyide na rozmowe do biura
    > turystycznego.

    No i fajnie, ale co ma oficjalne pismo do tego jak się ubierasz i
    rozmawiasz?;)
    To tak jakbyś powiedział, że do kancelarii to tylko na kredowym i
    bełkotliwie na tyle, że tylko adwokat zrozumie, a do biura na kartce w
    kratkę i slangiem:)
    Dla mnie oficjalny list, to oficjalny list. Ma zadziałać skutecznie,
    powinnien się trzymać reguł.

    Załóżmy, że pracujesz w międzynarodowej firmie, która robi interesy z
    Japończykami. Czy do kontaktów z ichniejszą delegacją zatrudnisz kogoś, kto
    potrafi się zachować w formalnych sytuacjach, czy pierwszą lepszą osobę,
    która będzie miała na to ochotę?


    pzdr,
    Aga


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1