PracaGrupypl.praca.dyskusjenadgodziny a okres pracyRe: nadgodziny a okres pracy
  • Data: 2009-11-19 15:01:09
    Temat: Re: nadgodziny a okres pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:he3dco$jeu$1@inews.gazeta.pl rt <x...@N...gazeta.pl>
    pisze:

    > mam nadgodziny zanotowane w elektronicznym systemie pracy lacznie ponad
    > miesiac pracy
    > czesc z nich okolo 100 godzin zostało wypracowane do 2006.10.31
    > reszta po tym okresie
    > wszystko jest ewidencjonowane dwoma systemia elektronicznymi
    > w mojej firmie zeby dostac kase za nadgodziny trzeba wypelnic papierki -
    > zlecenie pracy w godzinach nadliczbowych - tych papierków nie bylo
    > chce teraz odebrac te nadgodziny w ramamch urlopu - calość lub część -
    > jednak pracodawca nie chce sie zgodzić na urlop, poniewa zokazalo sie
> [...]
    Niewiele w zasadzie. O formie "zadośćuczynienia" za nadliczbówki (wolne,
    kasa) decyduje w gruncie rzeczy pracodawca.
    Ponadto zwracam uwagę, że roszczenia z tytułu stosunku pracy przedawniają
    się po 3 latach (to w kontekście tej daty 31.10.2006).
    Doradzam lekturę KP od art. 151 (Rozdział 5 Praca w godzinach
    nadliczbowych) - jest tam parę istotnych kwestii.

    --
    Jotte