PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki?
  • Data: 2002-11-24 22:09:18
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki?
    Od: "bellboy" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news.tpi.pl <u...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > [cut].
    >>
    > zapomniales o jednym.
    > Masz inna plec :).
    > To bardzo, BARdzo duza roznica.
    >
    > Jesli masz zone, to pomysl, czy ona by znalazla prace gdyby ja
    > zwolnili?

    Moja żona jest specjalistą mikrobiologiem i jestem pewien,że o wiele
    łatwiej znalazłaby pracę niż ja - chemik z długoletnią praktyką
    w dziedzinie uzdatniania wody.
    A ogólnie co do tej dyskryminacji kobiet to też jest mit.
    Ja np.uważam,że w Polsce męzczyźni są dyskryminowani, bo muszą
    pracować o 5 lat dłużej niż kobiety a statystycznie żyją krócej.
    I bardzo proszę o nie używanie argumentów o macierzyństwie i innych
    takich.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]