PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki?
  • Data: 2002-11-24 22:00:52
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki?
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WOJSAL <w...@k...net.pl> wrote:

    > Nie rozsmieszaj mnie. Co maja wspolnego literowki, czy
    > ewnetualne bledy gramatyczne, ortograficzne z komputerami.

    Jeśli ktoś nie potrafi poprawnie napisać kilku zdań to wątpię
    w jego dalsze kwalifikacje. Nie wspomnę,że świadczy to
    o lekceważącym stosunku do tego co się robi. Ja zanim wyślę
    cokolwiek na newsy lub, tym bardziej, do kogoś na priv to
    przynajmniej 1 raz to czytam.

    > Informatyka, czy obsluga komputera to cos innego niz
    > sztuka (nielatwa zreszta) opanowania dyktanda.

    Z postu Pani Anny wynikało,że ma opanowane programy biurowe czyli
    przede wszystkim maszynopisanie.

    > A tu sie zgadzam z Toba i gratuluje. Nie tylko tego ze
    > znalazles prace, ale ze podjales walke. Brawo!

    Ta walka nie jest łatwa. Do tej pory pracowałem jako specjalista
    technolog uzdatniania wody a teraz jestem kurierem.
    Niewielka zmiana - w wieku 46 lat po 25 latach pracy w laboratoriach.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]