PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-25 08:44:12
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [jedno wielkie ciach]

    Wiesz dlaczego tak jest? Bo osoby po 40 i 50-ce swoją prace zawodowa
    zaczynały za komuny. Są mocno osadzone w tamtym ustroju. Są przyzwyczajone
    do stylu pracy jaki wtedy był, czyli kawusie do 10, miganie się od pracy,
    ciągłe paplanie, o 3 gotowe do wyjścia. W kapitaliźmie to jest nie do
    zaakcptowania. Często trzeba siedzieć po godzinach (ja w zeszłym tygodniu
    jednego dnia pracowałem od 8 rano do 2 w nocy, gdyż taka była konieczność, a
    nastepnego dnia na 8 rano znowu do pracy. Czy Ty gotowa byłabyś tak długo
    zostać? Sądzę że nie. Bo ludzie po 50-ce i zapewne większość po 40-ce mają
    swoje nawyki z socjalizmu.
    Na zakończenie dodam, że mam 30 lat.

    Pozdrawiam
    wm