PracaGrupypl.praca.dyskusjekonsultant IT w Vobis › Re: konsultant IT w Vobis
  • Data: 2007-11-16 17:06:22
    Temat: Re: konsultant IT w Vobis
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fhkgun$ijf$1@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Czy ja wiem?
    Tego nie wiem.

    > Ja mam taki zapis w umowie i jest tam też wyraźnie napisane, że
    > niedotrzymanie tajemnicy będzie oznaczać ciężkie naruszenie (...) i może
    > poskutkować natychmiastowym rozwiązaniem umowy przez pracodawcę bez
    > wypowiedzenia, z winy pracownika.
    No i co, boisz się?
    Tak samo można zapisać, że ciężkim naruszeniem będzie poinformowanie osoby
    postronnej gdzie pracujesz, albo na jakim stanowisku, albo nieukłonienie się
    szefowi.
    Istnieje taka instytucja, co się sąd nazywa.
    A tak u podstawy, chociaż w sumie bez większego znaczenia - niech ci
    udowodnią, że to ty ujawniłeś tę strategoczną tajemnicę.

    --
    Jotte