eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie pracuje w tesco?Re: jak sie pracuje w tesco?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Date: Sun, 04 May 2008 23:34:47 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 27
    Message-ID: <fvla5n$1lsk$1@opal.icpnet.pl>
    References: <fvhcss$4ge$1@news.onet.pl> <fvhdgm$2o6k$1@opal.icpnet.pl>
    <qj5Tj.18051$yq3.6086@en-nntp-07.am2.easynews.com>
    <1...@4...com>
    <fvip70$ff4$1@news.dialog.net.pl>
    <X...@1...219.28.145>
    <fvka44$btg$1@news.dialog.net.pl> <fvko44$sfd$1@inews.gazeta.pl>
    <fvl5ch$dfq$1@opal.futuro.pl> <fvl7s2$1ihl$1@opal.icpnet.pl>
    <fvl9o0$la2$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: c108-50.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1209936887 55188 62.21.108.50 (4 May 2008 21:34:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 May 2008 21:34:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <fvl9o0$la2$1@opal.futuro.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:220612
    [ ukryj nagłówki ]

    >>> u mnie w firmie sie smieja ze jak zawali jakas sprawe pracownik zza
    >>> granicy(np hindus czy anglik) to sie za nim postawi 30 innych pracownikow
    >>> a jak ty sie poskarzysz to jego manager dzwoni do ciebie o co ci chodzi,
    >>> przeciez nic sie nie stalo:)
    >> I to jest dobre?
    >
    > i dobre i zle.
    > zle jesli pracownicy sa totalnymi idiotami lub leniami(tu sie zgodze, na
    > przykladzie firmy gdzie pracuje polacy wypadajo o wiele bardziej
    > kompetentnie i pracuja wydajniej). wtedy krycie ich niekompetencji czy
    > lenistwa jest zle. ale jesli ktos sie pomylil co sie przeciez zdaza lub o
    > czyms zapomnial a nie spowodowalo to jakis strasznych skutkow to manager
    > przyjmuje to do wiadomosci ze taka sprawa miala miejsce i powie ze sie
    > zajmie problemem, a nie krzyczy ze to kowalski spieprzyl sprawe i to jego
    > wina a nie moja:)

    Ale ja nie mówiłem, że przełożony spieprzającego ma coś krzyczeć. To
    chyba oczywiste, że jak druga strona dzwoni z problemem - i nie jest to
    klient zewnętrzny, tylko np. inny dział, albo prezes - to chce dokładnie
    wiedzieć, co/kto był przyczyną problemu.

    I wtedy ukrywanie tego jest moim zdaniem złe bezwzględnie.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1