PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie pracuje w tesco? › Re: jak sie pracuje w tesco?
  • Data: 2008-05-05 19:46:03
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:
    > Choć boli mnie czasem serce, jak myślę o tych skurw...nach, którzy
    > najpierw narobili bachorów, a później przedkładają ich (i własny)
    > interes nad interes pracodawcy, który im zaufał... Na tzw. Dzikim
    > Zachodzie koniokradów ponoć po prostu wieszano, a u nas mamy
    > demokrację, ze wszystkimi jej wadami...

    Bylejaki weź sobie do rączki tę pozycję książkową:

    http://www.wnt.com.pl/product.php?action=0&prod_id=6
    00&hot=1

    "Luz. Jak uniknąć wypalenia się, zapracowania i mitu absolutnej sprawności"
    Autor: Tom DeMarco

    i wyciągnij wnioski, tam też są opisane przypadki co się dzieje, gdy
    "zarządzasz" tak jak to opisujesz. Dot. to w większości pracowników
    umysłowych, ale nie tylko i taka "polityczka" jaką prezentujesz kiedyś
    się skończy, życie Ci odda to co sam dokonałeś dla pracowników.