PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie pracuje w tesco? › Re: jak sie pracuje w tesco?
  • Data: 2008-05-05 20:49:34
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 05 May 2008 22:41:50 +0200, Any User <u...@a...pl> wrote:

    >Tak, są. Wiem. Np. Microsoft, czy Nokia.
    >
    >A co je łączy poza tym, że potrafią zarabiać pieniądze? Otóż to, że
    >działają w branżach, w których z natury te pieniądze są duże.
    >
    >Wyobraź sobie teraz, że wszystkich tych mądrych i dobrotliwych szefów z
    >Microsoftu rzucasz do sieciowej pizzerii i każesz im wypracować zysk
    >swoimi metodami. Myślisz, że wypracują?

    Nie wiem, bo nie jestem szefem największej firmy w branży, który ją do
    tej pozycji doprowadził. Ani Ty tym bardziej.

    Natomiast prędzej bym się spodziewał, że taki mądry i dobrotliwy szef
    z Microsoftu stworzyłby z sieciowej pizzeri globalne imperium, niż Ty,
    który poza dobrem swojego pracodawcy świata nie widzi (bo przecież nie
    pracujesz dla swojego dobra, co nie?).

    --
    z/svc