PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie pracuje w tesco? › Re: jak sie pracuje w tesco?
  • Data: 2008-05-05 19:07:14
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Choć boli mnie czasem serce, jak myślę o tych skurw...nach, którzy
    > najpierw narobili bachorów, a później przedkładają ich (i własny) interes
    > nad interes pracodawcy, który im zaufał... Na tzw. Dzikim Zachodzie
    > koniokradów ponoć po prostu wieszano, a u nas mamy demokrację, ze
    > wszystkimi jej wadami...

    taaaak ale na szczescie sa firmy ktore troszcza sie o pracownikow i o ich
    rodziny. wygrywaja konkursy jak np firma przyjazna matce, organizuja
    pracownika teleprace zeby mogl pracowac w domu.
    i sa to firmy ktore naprawde sa sporymi miedzynarodowymi firmami i sadzac po
    ich wynikach finansowych potrafia zarabiac pieniadze i to bez wyzysku
    pracownikow i braku szacunku dla nich.
    pracownik zmuszany do czegos przez pracodawce nie zrobi nic poza to co mu
    pracodawca kaze, a kazac tez mu moze do pewnego stopnia, ale pracownik ktory
    lubi swoja firme potrafi dla tej firmy zrobic wiele wiecej niz by oczekiwal
    od niego pracodawca.
    ale do tego w wiekszosci nasi pracodawcy musza dojrzec.

    --
    pzdr
    piotrek