PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-08 20:03:38
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    From: "Włodi" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Sent: Sunday, October 08, 2006 10:11 AM

    > Miałem wątpliwą przyjemność być kiedyś na praktykach w firmie realizującej
    > większość twoich postulatów jak blokada internetu, monitoring łącza, karty
    > rejestrujące godziny wejścia i wyjścia, kamery, codzienne raporty z tego
    > co
    > się robi wysyłane do kierownictwa, kwartalne i roczne oceny pracownika,
    > cała
    > poczta jaką piszesz do wiadomości kierownika itd itp.
    > Powiem ci, że tam się pracować nie dało. W mojej sekcji tylko kierownicy
    > pracowali dłużej niz 2 lata i kto mógł to sam spieprzał jak tylko natrafił
> [...]

    Oczywiście, że zdarzają się takie firmy. Oczywiście, że pracownicy z nich
    wieją przy pierwszej możliwej okazji.

    Ja jednak nie potępiałbym tak zupełnie metod AnyUser. Ktoś w tym wątku
    założył, że te metody stosowane są wobec pracowników działu IT. Z tego co
    pisze AnyUser wydaje mi się, że chodzi tu o pracę o zupełnie innym
    charakterze. Ponieważ nigdzie nie napisał o jakiego rodzaju pracowników
    chodzi więc każdy pisze poprzez pryzmat własnych doświadczeń i własnej
    pracy.

    Nadal nie podobają mi się metody stosowane przez AnyUser. Nadal uważam, że
    więcej mu szkodzą niż przynoszą pożytku. Nadal uważam, że jego podejście do
    pracowników jest nieetyczne. Jednocześnie myślę sobie, że jego metody wobec
    jego podwładnych i ich obowiązków może nie są tak całkowicie pozbawione
    sensu.

    --
    Grzegorz Skoczylas