PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-08 19:05:08
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:egae21$nua$1@news.dialog.net.pl...
    |W wiadomości news:eg9ban$k50$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Skoczylas

    | Ja jestem cholerykiem i mam niewyparzoną gębę. Dość często zdarza mi się
    | napisać ostrzej niż bym chciał.

    | Dyskusja - dobra rzecz. Ale nazwanie drania draniem, złodzieja złodziejem
    | itp. to nie obraza, lecz użycie właściwego terminu dla właściwego
    podmiotu.

    Racja. Czasem jednak bardziej opłaca się być dyplomatą.

    Co do metod i poglądów AnyUser mam, delikatnie pisząc, mieszane uczucia.
    Jeżeli jednak zacznę go wyzywać to albo przestanie czytać moje posty, albo
    przestanie się zastanawiać nad zawartymi w nich argumentami. I w sumie
    będzie mieć rację.

    Nie zastanawiam się i nie oceniam czy jest draniem czy nie. Ja tylko piszę,
    że jego metody budzą moje wątpliwości, czy wręcz sprzeciw. Dopóki
    dyskutujemy bez obelg, dopóty jest szansa, że albo on mnie, albo ja jego
    przekonam do swoch poglądów.

    --
    Grzegorz Skoczylas