PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-23 22:40:05
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisal:

    >W wiadomości news:06032305343436@polnews.pl Immona

    >Nie tyle bycie jednym z wielu, nie widzę nic złego w konkurencji. Raczej
    >stanie się _takim_ jak tych wielu.

    Ale to akurat nie ma nic wspolnego z wyslaniem odpowiedzi na ogloszenie lub
    nie. Mozna wysylac nie stajac sie takim jak tych wielu.

    >A, to co innego. Ogólnie wiadomo, że oni nigdy nie kłamią. ;)

    Wiem, ile przecietnie nadchodzi aplikacji na stanowiska tego typu i liczba
    byla typowa. Oczywiscie, w rzeczywistosci tych aplikacji bylo kilka, w
    sensie "kilka mialo sens", reszta byla wyslana bez sensu przez ludzi,
    ktorzy "urwali sie nie wiadomo skad" (cytujac rekrutera).
    Jak zdawalam na studia i sie stresowalam prawie 30-ma osobami na miejsce,
    rodzina mi powiedziala, ze nie ma 30 osob na miejsce, tylko 2 albo 3, a
    reszta tylko tak sobie probuje. Skutecznie mnie to nauczylo nie bac sie
    statystyk "ilosc na miejsce" i wszystkim polecam to podejscie. Jesli nie ma
    odpowiednio wysokiego wpisowego za przystapienie do konkurencji, wiekszosc
    tlumu bedzie sztuczna.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl