PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie?Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Date: Thu, 23 Mar 2006 16:24:36 +0100

    On Thu, 23 Mar 2006 01:46:47 +0100, "Jotte" wrote:

    (...)
    >Wówczas podejmowałem działania ukierunkowane na pozyskanie dodatkowych
    >źródeł dochodu.
    (...)
    >Zresztą spójrz na niektóre posty z tej grupy - a czy moje CV jest OK, a jak
    >wielmożny potencjalny pracodawca może ocenić to czy tamto, a czy nie za
    >dużej stawki żądam bo 1000 netto, a co byście odpowiedzieli na pytanie o
    >moje wady i zalety, co może HR-owiec może sobie pomyśleć (sic!), a co
    >powiedzieć jak mnie spytają o moje hobby, itp.
    (...)
    >Zatrudnienie zawsze znajdowałem tak, że szukałem ogłoszeń firm oferujących
    >usługi w interesującej mnie dziedzinie i wcale nie poszukującej pracowników.
    >Następnie nawiązywałem kontakt i oferowałem swoja pracę. O nic się nie
    >ubiegałem, po prostu proponowałem, że wykonuję to i to, potrafię to i to, w
    >takim zakresie i czy są zainteresowani. Żadnego aplikowania, ubiegania się,
    >przepełzania przez kolejne stopnie rekrutacji. Jedna, góra dwie rozmowy o
    >konkretach i to wszystko.

    Na podstawie powyższego wnioskuję że jednak jesteś normalny, tylko
    czasami masz jakieś dziwne, socjalistyczne odpały.
    Może przy okazji napiszesz dlaczego czasami popierasz jęczenie
    narzekaczy (pominę tu jakieś uzasadnione przypadki), którzy zamiast
    siedzieć i słać joby na pracodawców, że jako pracownicy zarabiają za
    mało, mogliby poszukać dodatkowych lub alternatywnych źródeł dochodu?

    --
    pozdrawiam
    Bremse