PracaGrupypl.praca.dyskusjeimprezy firmowe › Re: imprezy firmowe
  • Data: 2005-03-13 18:52:12
    Temat: Re: imprezy firmowe
    Od: "mangha" <R...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@W...pl> wrote in message
    news:d11k58$hq9$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:opsnkm6hj9z2c1mg@blaster T.Omasz

    > Świetne i - przy okazji - efektowne skwitowanie całego tego bełkotu,
    > gratuluję, naprawdę trafiłeś w sedno. :-))
    Dokładnie, moim zdaniem bez sensu problem. Przede wszystkim jesteśmy wolnymi
    ludźmi i jak ktoś na impreze firmowa nie chce isc, to niech nie idzie. Teza
    o rzekomym przymusie chodzenia na tego typu imprezy jest moim zdaniem
    fałszywa - pracowałam w kilku firmach, na imprezy firmowe zawsze chodziłam,
    bo lubie takie nie całkiem formalne spotkania (zawsze coś ciekawego się
    wydarzało hehe), ale zawsze były osoby w firmie, które nie uczestniczyły i
    nie miały z tego powodu żadnych nieprzyjemności czy konsekwencji.

    Z drugiej strony nie spotkałam się z sytuacją, żeby firma wydająca kasę na
    imprezę lub inne tego typu cele miała dylemat czy dac je pracownikom w
    postaci nagród... to raczej nie realne, nie łudźcie się, że jak impreza się
    nie odbędzie, to pracownicy dostaną kasę za nią.

    Natomiast kwestie integracji leżą po stronie ludzi i żadne techniki
    manipulacyjne w postaci wyreżyserowanych bzdurnych szopek tego nie zmienią.
    Może w książkach czy na filmach jest inaczej, ale to jest realne życie.

    --
    mangha

    ENOUGH IS ENOUGH, ITS TIME FOR ACTION!
    Bite back! http://www.directaction.info/index2.htm